260-517 Qualitative Research in Educational Administration (2-2016)
(260-517 Semester 2-2016)
ปรัชญาของการวิจัยเชิงคุณภาพ หลักการและแนวคิดเกี่ยวกับงานวิจัยเชิงคุณภาพ การออกแบบงานวิจัยเชิงคุณภาพ การเก็บรวบรวมข้อมูล การวิเคราะห์และแปรผลข้อมูล การเขียนรายงานการวิจัย จรรยาบรรณของนักวิจัย การศึกษาตัวอย่างงานวิจัยเชิงคุณภาพทางด้านการบริหารการศึกษา การฝึกปฏิบัติการวิจัย
Philosophy of qualitative research; principles and concepts of qualitative research; qualitative research design; data collection; data analysis and data interpretation; writing a research report; researcher’s codes of conduct; a study of an example of qualitative research in educational administration; practices in conducting qualitative research
- Teacher: EKARIN SUNGTONG